Warsztaty z Kurtem Schellerem zwieńczeniem konkursu
Warsztaty z Kurtem Schellerem zwieńczeniem konkursu

Warsztaty z Kurtem Schellerem zwieńczeniem konkursu

Opublikowany

Piętnaste urodziny sera Bursztyn z Mleczarni Spomlek stały się okazją do zorganizowania konkursu i wielkiej, kulinarnej uczty dla zwycięzców. Światowej sławy mistrz Kurt Scheller zainspirował „uczniów” do eksperymentowania w kuchni z dodatkiem serów marki Skarby Serowara: Bursztynem, Rubinem i Szafirem.

Uczestnicy konkursu z okazji 15 urodzin Bursztyna mieli za zadanie „podzielić się swoją doskonałą chwilą przy wspólnym stole” – przesłać zdjęcie, na którym pokazują, jak delektują się serem Bursztyn, Rubin albo Szafir w towarzystwie rodziny lub przyjaciół. W kolejnym kroku musieli wyjaśnić, dlaczego to spotkanie jest wspaniałe i niepowtarzalne.
Czas trwania konkursu podzielono na 8 tygodniowe etapy – na najlepszych w danym tygodniu czekały nagrody: kurs gotowania dla dwóch osób w Kurt Scheller Academy, 5 voucherów o wartości 400 zł na kolację w restauracji oraz 15 kompletów eleganckich noży do sera i zestawów serów długodojrzewających marki Skarby Serowara (Bursztyn, Rubin, Szafir).

Konkurs cieszył się dużym powodzeniem. Otrzymaliśmy wspaniałe zdjęcia naszych serów z uczestnikami, ich rodzinami, przyjaciółmi. Cieszy nas niezmiernie fakt, że Polacy coraz częściej sięgają po sery długodojrzewające, komponują je z winem, konfiturą czy dodatkami, a także stosują do ulubionych potraw. To znak, że jedzenie nie jest tylko czynnością fizjologiczną, ale niejako ucztą, chęcią poznania nowych, niekiedy wyszukanych smaków – mówi Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Marketingu i PR-u Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Trzy osoby i ich zdjęcia, które wygrały konkurs:
Joanna Majcher<br>

Joanna Majcher

Maria Gawrońska<br>

Maria Gawrońska

Joanna Majewska<br>

Joanna Majewska

W niedzielę 21 stycznia troje zwycięzców pod okiem Kurta Schellera poznało techniki profesjonalnego gotowania. W programie było 5-godzinne gotowanie i degustowanie potraw przygotowanych przez uczestników. Siedem autorskich przepisów Kurta wykorzystywało sery długodojrzewające, ręcznie pielęgnowane, których jakość i smak są niepowtarzalne, tj. Bursztyna, Rubina i Szafira.
Radość z gotowania, profesjonalizm mistrza kulinarnego, luźna, wspaniała atmosfera i gratka dla smakoszy towarzyszyły niedzielnemu gotowaniu.

To dla nas wielki zaszczyt gotować z taką postacią, jak pan Kurt Scheller. To również zaskoczenie, że z serów, które są częstymi gośćmi w naszej codziennej kuchni, można wyczarować tak wspaniałe potraw, a nawet desery – mówi Joanna Majcher, zwyciężczyni konkursu.

Po kursie w Akademii Kurta Schellera jesteśmy bogatsi o nowe doznania smakowe, nowe, unikatowe przepisy, które wbrew pozorom są proste w przygotowaniu – mówi Joanna Majewska.

DSC00861.JPG
DSC00865.JPG
DSC00892.JPG
DSC00820.JPG
DSC00822.JPG
DSC00870.JPG
DSC00814.JPG
DSC00960.JPG
DSC00831.JPG
DSC00968.JPG
DSC00941.JPG
DSC00955.JPG
DSC00826.JPG
DSC00850.JPG
DSC00950.JPG
DSC00929.JPG
DSC00903.JPG
Kolejne warsztaty zwycięzców konkursu już niebawem.

Warto dodać, że świętowanie urodzin pierwszego, długodojrzewającego sera w Polsce odbyło się również z szeroką komunikacją w mediach internetowych, papierowych oraz w social media. Podstawą tej komunikacji był 30-sekundowy spot wyświetlany w aplikacjach VoD przed tematycznymi programami kulinarnymi. Reklama przedstawiała serowara doglądającego procesu dojrzewania i pielęgnacji sera, by następnie podzielić się nim z przyjaciółmi. Wraz z materiałami POS i BTL, akcją banerową w serwisach społecznościowych oraz działaniami w mediach społecznościowych. Spot odsyłał na stronę www.skarbyserowara.pl i zachęcał do wzięcia udziału w konkursie.  

Bursztyn Skarby Serowara – Konkurs Urodzinowy

Za opracowanie mechaniki konkursowej, kreację materiałów reklamowych, produkcję spotu oraz planowanie i zakup mediów w Internecie odpowiada Heads Advertising. Kampania to pierwszy efekt rozpoczętej w październiku ubiegłego roku współpracy między Spółdzielczą Mleczarnią Spomlek a krakowską agencją.  

Skarby Serowara

Bursztyn, Rubin i Szafir to prawdziwe Skarby Serowara. Wymienione produkty należą do gatunków serów długodojrzewających, które stanowią prawdziwą serową arystokrację

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Czas dobrego sera i wina w Sandomierzu

temu

Podczas tegorocznego festiwalu „Czas dobrego sera i wina” powodzeniem cieszyły się Skarby Serowara Spółdzielczej Mleczarni Spomlek, które nie miały sobie równych.  Impreza już na stałe wpisała się do kalendarza imprez, odbywających się na terenie sandomierskiego rynku i co roku przyciąga tłumy smakoszów oraz znawców produktów serowarskich.
Sukces sera Bursztyn na targach Mazury HoReCa

temu

Współpraca z Klubem Szefów Kuchni zaprocentowała zainteresowaniem branży.Cieszący się ogromnym uznaniem konsumentów ser Bursztyn, uświetnił swoją obecnością branżowe targi Mazury HoReCa, jakie miały miejsce w dniach 17-18 kwietnia w Expo Mazury w Ostródzie.. Produce
Tworzyli popisowe dania na bazie sera Bursztyn

temu

12 młodych adeptów sztuki kulinarnej walczyło o tytuł najlepszego młodego kucharza. Konkurs „Kulinarny Talent 2018 roku” Roberta Sowy odbył się podczas Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro.
Bursztyn wspiera młode talenty kulinarne

temu

Celem ogólnopolskiego Konkursu Młodych Talentów Sztuki Kulinarnej „L'art de le cuisine Martell” jest wyłonienie młodych adeptów sztuki kulinarnej, którzy stoją u progu kariery zawodowej. Dla firmy Spomlek, producenta serów premium to okazja do prezentacji produktów i nawiązania nowych kontaktów.

Spomlek otwiera kąciki zabaw dla dzieci

Chcemy dzielić się radością i wspomagać zdrowy tryb życia. Zaczynamy od tych najmłodszych, bo to przecież oni są odpowiedzialni za naszą przyszłość. Stąd pomysł utworzenia kącików zabaw w instytucjach publicznych. Pierwsze otworzyliśmy w szpitalu i przychodni przyszpitalnej w Radzyniu Podlaskim i Parczewie – mówi Aneta Mostowiec, Rzecznik prasowy firmy Spomlek.