Celem ogólnopolskiego Konkursu Młodych Talentów Sztuki Kulinarnej „L'art de le cuisine Martell” jest wyłonienie młodych adeptów sztuki kulinarnej, którzy stoją u progu kariery zawodowej. Dla firmy Spomlek, producenta serów premium to okazja do prezentacji produktów i nawiązania nowych kontaktów.
Młodzi kucharze, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności, a jednocześnie mogą już dziś wykazać się kreatywnością, pomysłowością i wyczuciem smaku. W konkursie startowało 16 drużyn, z najlepszych restauracji w Polsce, którzy w ciągu godziny mieli przygotować jedno danie w 12 porcjach. Młodzi kucharze oceniani byli przez trzy zespoły jury: techniczne, degustacyjne oraz koneserów. Oceniana była miedzy innymi zgodność z regulaminem konkursu przy wykonywaniu dań oraz smak i estetyka potraw. Zwycięzcami okazali się kucharze na co dzień pracujący w restauracji Pink Lobster w Warszawie – Jarosław Owczarczyk i Robert Branicki. To kucharze pracujący pod okiem naszego ambasadora marki Skarby Serowara – Jarosława Walczyka.
Na tak prestiżowej imprezie nie mogło zabraknąć naszych Skarbów Serowara. Polskie sery długodojrzewające moszczą się w najlepszych restauracjach w Polsce docierając tym samym do nowych konsumentów.
W branży HoReCa widzimy duży potencjał sprzedaży naszych serów premium. Wiemy już, że kucharze często sięgają po takie sery, dlatego poprzez udział w takich wydarzeniach mamy szansę zdobyć ich zaufanie i zaistniej w kartach dań wielu polskich restauracji – mówi Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Marketingu i PR Mleczarni Spomlek, producenta serów Bursztyn, Rubin, Szafir.