Piętnaste urodziny sera Bursztyn z Mleczarni Spomlek stały się okazją do zorganizowania konkursu i wielkiej, kulinarnej uczty dla zwycięzców. Światowej sławy mistrz Kurt Scheller zainspirował „uczniów” do eksperymentowania w kuchni z dodatkiem serów marki Skarby Serowara: Bursztynem, Rubinem i Szafirem.
Czas trwania konkursu podzielono na 8 tygodniowe etapy – na najlepszych w danym tygodniu czekały nagrody: kurs gotowania dla dwóch osób w Kurt Scheller Academy, 5 voucherów o wartości 400 zł na kolację w restauracji oraz 15 kompletów eleganckich noży do sera i zestawów serów długodojrzewających marki Skarby Serowara (Bursztyn, Rubin, Szafir).
Konkurs cieszył się dużym powodzeniem. Otrzymaliśmy wspaniałe zdjęcia naszych serów z uczestnikami, ich rodzinami, przyjaciółmi. Cieszy nas niezmiernie fakt, że Polacy coraz częściej sięgają po sery długodojrzewające, komponują je z winem, konfiturą czy dodatkami, a także stosują do ulubionych potraw. To znak, że jedzenie nie jest tylko czynnością fizjologiczną, ale niejako ucztą, chęcią poznania nowych, niekiedy wyszukanych smaków – mówi Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Marketingu i PR-u Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.
Joanna Majcher
Maria Gawrońska
Joanna Majewska
To dla nas wielki zaszczyt gotować z taką postacią, jak pan Kurt Scheller. To również zaskoczenie, że z serów, które są częstymi gośćmi w naszej codziennej kuchni, można wyczarować tak wspaniałe potraw, a nawet desery – mówi Joanna Majcher, zwyciężczyni konkursu.
Po kursie w Akademii Kurta Schellera jesteśmy bogatsi o nowe doznania smakowe, nowe, unikatowe przepisy, które wbrew pozorom są proste w przygotowaniu – mówi Joanna Majewska.
Warto dodać, że świętowanie urodzin pierwszego, długodojrzewającego sera w Polsce odbyło się również z szeroką komunikacją w mediach internetowych, papierowych oraz w social media. Podstawą tej komunikacji był 30-sekundowy spot wyświetlany w aplikacjach VoD przed tematycznymi programami kulinarnymi. Reklama przedstawiała serowara doglądającego procesu dojrzewania i pielęgnacji sera, by następnie podzielić się nim z przyjaciółmi. Wraz z materiałami POS i BTL, akcją banerową w serwisach społecznościowych oraz działaniami w mediach społecznościowych. Spot odsyłał na stronę www.skarbyserowara.pl i zachęcał do wzięcia udziału w konkursie.