Branża HoReCa dla Spomleku to obszar niezwykle istotny, w którym firma widzi duży potencjał na poziomie produktów premium. W związku z tym mleczarnia podjęła szereg działań, w celu rozwoju tego sektora. Najważniejszym jest współpraca z Jarosławem Walczykiem, Prezesem Fundacji Szefów Kuchni.
Kulinarne gusta Polaków zmieniają się – mówi Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Działu Marketingu i PR Spółdzielczej Mleczarni Spomlek w Radzyniu Podlaskim - Poszukują oni nowych, często wyszukanych i nieodkrytych dotąd smaków. W bardzo szybkim tempie rozwija się również branża HoReCa. Z badań dostępnych na rynku wynika, że ponad połowa naszego społeczeństwa korzysta z usług gastronomicznych, a liczba ta stale rośnie. Wynika to z nowych trendów, przyzwyczajeń i bogacenia się społeczeństwa. Nasze Skarby Serowara – sery ręcznie pielęgnowane, długodojrzewające doskonale komponują się w menu restauracji, dlatego poprzez działania marketingowe staramy się zachęcić szefów kuchni do wprowadzenia do kart dań naszych znakomitych serów – dodaje.
Jego doświadczenie, wiedza i kunszt kulinarny pasują do marki Skarby Serowara – tłumaczy Emilia Pożarowszczyk.
Jesteśmy pewni, że nasze działania zmierzające do rozwoju rynku gastronomii i hotelarstwa już w nadchodzącym roku będą widoczne w HoReCe, a konsumenci w menu wielu dobrych restauracji znajdą nasze Skarby Serowara – mówi Emilia Pożarowszczyk.