Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii, a przede wszystkim spotu reklamowego Serenady, który obejrzało w serwisie YouTube ponad milion użytkowników, z początkiem września mleczarnia Spomlek postanowiła rozpocząć jesienną kampanię wizerunkową.
To dla nas szczególny rok, obfity w wiele działań na różnych polach. W tym roku nasza mleczarnia obchodzi 110-lat, przez ten czas udało nam się wprowadzić na rynek marki, które głęboko zakorzeniły się w świadomości naszych konsumentów, towarzysząc im każdego dnia w różnych momentach życia. Ta kampania to doskonałe zwieńczenie całego intensywnego roku związanego z naszym jubileuszem. Dzięki niej chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów, wykorzystując nowoczesne kanały dotarcia.
mówi Paweł Gaca, Wiceprezes Zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.
W tym celu chcemy wykorzystać sponsoring popularnych programów telewizyjnych, m. in.: „Kuchenne Rewolucje”, „Rolnik szuka żony”, jak również nowość w ramówce TVP „Teściowe i Synowe”.
dodaje Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. marketingu i PR firmy Spomlek.