15 września wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Serenada pod hasłem „Podziel się SERdecznością”. Jej celem jest zachęcenie Polaków do codziennego okazywania życzliwości – zarówno w chwilach radosnych, jak i w trudniejszych momentach.
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent marki Serenada od lat wpisuje serdeczność w swoją działalność, angażując się w liczne inicjatywy społeczne. Wspiera lokalne kluby sportowe, buduje Serenadowe kąciki zabaw w szpitalach, wspiera akcje charytatywne i promuje ideę dzielenia się dobrem. Do tej pory powstało już ponad 40 takich kącików w placówkach medycznych w całej Polsce, dających dzieciom chwilę radości, a rodzicom – odrobinę wytchnienia.
W ramach kampanii marki Serenada zaplanowano szerokie działania marketingowe. Spot reklamowy emitowany będzie w głównych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Serenada pojawi się także w przestrzeni cyfrowej – na platformach VOD, YouTube, w mediach społecznościowych oraz na największych portalach informacyjnych. Kampanię wspierać będą również billboardy, ekrany outdoorowe, a nawet paczkomaty w barwach marki.
Nowa inicjatywa obejmuje także akcje społeczne – m.in. zapełnianie jadłodzielni produktami Serenada, które trafią do potrzebujących. W kampanii nie zabraknie kontynuacji budowy Serenadowych kącików zabaw, które wciąż przynoszą uśmiech małym pacjentom i ich rodzinom.
Wierzymy, że każdy ma w sobie moc, by zmieniać świat małymi gestami. SERdeczność to siła, która jednoczy ludzi i sprawia, że życie staje się piękniejsze
Paweł Gaca, Prezes SM Spomlek.
Kampania potrwa do grudnia. Serenada i producent SM Spomlek chce w ten sposób nie tylko promować swoje produkty, ale przede wszystkim inspirować Polaków do dzielenia się uśmiechem, dobrocią i wzajemnym wsparciem.