Konsumenci chcą znać pochodzenie produktu, widzieć go w okienku opakowania i znać kompetencje producenta. Wyniki przeprowadzonych przez Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek badań konsumenckich były iskrą do zmian. Zmieniły się opakowania i pojawiły nowości.
Kiedy po raz pierwszy wprowadziliśmy na rynek sery żółte Serenada – pierwszą
w Polsce markę sera żółtego, nie spodziewaliśmy się, że odniesie ona tak wielki sukces, a jej żółte opakowanie z charakterystycznymi czarnymi dziurami stanie się znakiem rozpoznawalnym naszej mleczarni. W związku z tym, że zawsze staramy się na bieżąco śledzić trendy w branży mleczarskiej, jak również sami te trendy kreować podjęliśmy decyzję o odświeżeniu szaty graficznej naszej sztandarowej marki Serenada. – podkreśla Edward Bajko, Prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.
- Zależy nam na tym, aby stale zaskakiwać konsumentów i jestem przekonana, że ta zmiana spotka się z ich pozytywnym odbiorem – mówi Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Marketingu i PR SM Spomlek.
w całej Polsce. Zastosowanie tradycyjnych receptur serowarskich oraz wysokiej jakości surowca z najlepszych polskich gospodarstw gwarantuje doskonałe walory smakowe
i odżywcze produktów Serenada. Są one bogate w wapń, białko oraz wiele innych składników mineralnych.