SM Spomlek i marka Serenada mają swój wizerunkowy udział w filmie "Drużyna A(A)", którego premiera odbyła się 18 września w Warszawie. Produkcja, w której śmiało można powiedzieć, że jednym z bohaterów drugoplanowych jest marka Serenada, opowiada o grupie anonimowych alkoholików, którzy, walcząc ze swoimi słabościami, podejmują niezwykłą misję – przemycenie dwóch cystern spirytusu przez Polskę.
Na premierze spotkały się największe gwiazdy kina, krytycy, twórcy, dziennikarze, patronem była telewizja TVN. To właśnie tam Serenada towarzyszyła uczestnikom i na ekranie i we foyer kina Helios w warszawskim Blue City. Doskonałe sery na deskach podane w towarzystwie win zachwyciły gości. Przestrzeń wypełniliśmy też podświetlanymi reklamami konkursu Serenady oraz zapowiedziami nowej lokalizacji restauracji Bursztynowa przy Królewskiej 16 w Warszawie. Wybitni goście i przedstawiciele prasy oraz gwiazdy otrzymały od nas miniaturki cystern Serenada oraz sery, co wywołało ogromne poruszenie, wiele z nich umieściło relacje z wydarzenia na swoich social mediach. Wydarzenie zostało zrelacjonowane w telewizji TVN oraz na wielu portalach prasowych w sieci. Materiały z premiery posłużyły także do komunikacji w naszych social mediach
Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Marketingu SM Spomlek
Przewodniczący Rady Nadzorczej, Zarząd SM Spomlek i przedstawiciele firmy z aktorem Piotrem Trojanem podczas premiery, która odbyła się 18 września w Warszawie
Niewątpliwą atrakcją filmu, jak już było wspomniane, są żółte cysterny z logo Serenada, które odgrywają swoją własną rolę w fabule, a sama marka staje się symbolicznym wsparciem dla bohaterów w ich misji. Z tej okazji, równocześnie z premierą filmu, wystartowaliśmy z ogólnopolską promocją konsumencką, w której każdy fan Serenady może wziąć udział. Rozdamy konsumentom 10 000 miniaturowych cystern na mleko w barwach Serenady, nawiązujących do przygód z filmu, zaś nagrodą główną jest voucher o wartości 40 000 zł na wycieczkę
Prezes SM Spomlek Paweł Gaca