W połowie maja rusza niecodzienna loteria SM Spomlek. Wygrać w niej może zarówno konsument sera marki Serenada, Skarby Serowara, Sery z Radzynia Podlaskiego i wybrana przez niego fundacja. Ten wyjątkowy koncept jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy lubią wyzwania, nutkę rywalizacji i nagrody, jednocześnie czują potrzebę dzielenia się z potrzebującymi.
Szukamy z konsumentami wspólnej drogi, która zaprowadzi nas do budowania wizerunku marki i zwiększenia sprzedaży, natomiast dla nich będzie źródłem radości, zabawy i możliwości wygrania cennych nagród. W tym roku postanowiliśmy też pójść o krok dalej. W związku z tym, że jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie w wielu aspektach swojej działalności, dodatkowo chcemy wspierać organizacje pożytku publicznego tj. fundacje. My dajemy pieniądze, a cel ich przeznaczenia wskazuje zwycięzca naszej SERdecznej loterii. Konsumenci będą mieli podwójne szczęście: wygrają pieniądze dla siebie, jak i dodatkowe kwoty do przekazania na wybraną przez siebie fundację. Pomaganie jest ważne dla nas wszystkich, a pomaganie bez zbędnego angażowania się będzie znakomitą formą dodatkowej nagrody dla zwycięzcy
Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Marketingu SM Spomlek.
Oprócz nagrody głównej codziennie losowane będą nagrody o wartości 1000 zł, a laureat nagrody dziennej wskaże fundację, której przekażemy w jego imieniu 300 zł.
dodaje Pożarowszczyk.