W warszawskim ZOO w ostatnią niedzielę sierpnia odbyła się impreza pod hasłem „Żegnajcie wakacje – witaj szkoło”, gdzie rodzice wraz z pociechami bawili się na pikniku organizowanym przez Radio RDC. Jednym ze sponsorów wydarzenia była Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów żółtych marki Serenada.
Koniec wakacji nie jest szczególnie wyczekiwanym momentem zarówno dla rodziców, jak i dla ich najmłodszych pociech. Nowy rok szkolny to zapowiedź kolejnych wyzwań, czekających na uczniów, dlatego warto te ostatnie dni spędzić na rodzinnej dobrej zabawie. Impreza zorganizowana w warszawskim ZOO była idealnym pomysłem na spędzenie ostatniego sierpniowego weekendu.
Organizatorzy przygotowali masę atrakcji – w tym pokazy magii, mini spektakle, pokazy tańca, a także liczne konkursy z nagrodami. Serenada zapraszała do swojego żółtego namiotu, gdzie można było skosztować smakowitych, polskich serów oraz wziąć udział w grze „koło fortuny”, w której do wygrania były wspaniałe nagrody dla młodszych i nieco starszych entuzjastów żółtych przysmaków.
Interesujący okazał się również konkurs wiedzy o serze, który prowadzili pracownicy działu marketingu na scenie głównej. Nagrodą była maskotka w barwach Serenady, o którą dzieciaki dzielnie walczyły przy dużym wsparciu swoich rodziców.
Warszawski ogród zoologiczny przez całą niedzielę tętnił życiem. Cała impreza relacjonowana była na żywo przez RDC, a radość dzieci i ich uśmiechy były dowodem na to, że impreza była bardzo udana. Zapewne wpisze się na stałe do kalendarza eventów warszawskiego ogrodu zoologicznego.
Organizatorzy przygotowali masę atrakcji – w tym pokazy magii, mini spektakle, pokazy tańca, a także liczne konkursy z nagrodami. Serenada zapraszała do swojego żółtego namiotu, gdzie można było skosztować smakowitych, polskich serów oraz wziąć udział w grze „koło fortuny”, w której do wygrania były wspaniałe nagrody dla młodszych i nieco starszych entuzjastów żółtych przysmaków.
Interesujący okazał się również konkurs wiedzy o serze, który prowadzili pracownicy działu marketingu na scenie głównej. Nagrodą była maskotka w barwach Serenady, o którą dzieciaki dzielnie walczyły przy dużym wsparciu swoich rodziców.
Warszawski ogród zoologiczny przez całą niedzielę tętnił życiem. Cała impreza relacjonowana była na żywo przez RDC, a radość dzieci i ich uśmiechy były dowodem na to, że impreza była bardzo udana. Zapewne wpisze się na stałe do kalendarza eventów warszawskiego ogrodu zoologicznego.