1000 zł do wygrania każdego dnia, w finale nowiutki Hyundai Tucson, moc zabawy i nutka rywalizacji o nagrodę główną – pod koniec kwietnia startuje ogólnopolska loteria Serenady „Wielka loteria na SERio!”.
Akcja promocyjna serów Serenada Spółdzielczej Mleczarni Spomlek oparta jest na mechanizmie loterii paragonowej. Towarzyszyć jej będzie intensywna kampania promocyjna, mająca na celu, przede wszystkim aktywizację odbiorców, zdobycie zaufania nowych konsumentów oraz zdynamizowanie wizerunku samej marki. W ramach wsparcia loterii prowadzone będą działania reklamowe obejmujące swoim zasięgiem telewizję, internet, outdoor czy prasę.
Zasady udziału w loterii są proste. Każdy, kto kupi dowolny produkt marki Serenada w promocyjnym opakowaniu i zachowa paragon, może w terminie od 25 kwietnia do 19 czerwca wejść na stronę www.loteriaserenada.pl, zarejestrować paragon i natychmiast dowiedzieć się czy wygrał jedną z codziennych nagród w wysokości 1000 zł. W finale loterii na laureata nagrody głównej czeka Hyundai Tucson.
W czasie kampanii marka Serenada zaplanowała wsparcie marketingowe. „Wielką loterię na SERio!” promować będzie dedykowany spot, który zobaczymy w telewizji czy na platformach streamingowych. Kampania w TV zaplanowana jest w ogólnopolskiej telewizji i kanałach tematycznych. Loteria promowana będzie zarówno w sklepach za pomocą materiałów POS, jak i w wybranych aplikacjach mobilnych oraz w mediach społecznościowych, w tym na kanałach własnych marki. Serenada zadbała także o wsparcie promocji w prasie handlowej czy outdoorze, przygotowując komunikację "skrojoną na miarę".