Restaurant Week to największy festiwal restauracyjny w Polsce - w wiosennej edycji wzięło udział 335 restauracji, które zostały odwiedzone przez ponad 90 tys. gości (w tym niemal 500 osób odwiedziło Burtszynową). Restauracje, które biorą udział w plebiscycie, przygotowują swoje popisowe menu, które ma być swoistego rodzaju wizytówką.
Sam plebiscyt jest jednym z najbardziej miarodajnych i opiniotwórczych, ponieważ restauracje są oceniane przez gości ich odwiedzających. Po zakończonej wizycie oceniają miejsce w 5 kategoriach: przystawka, danie główne, deser, atmosfera oraz obsługa. Wszystkie te składowe łącza się w ogólną ocenę restauracji i jej pozycję w jednym z 14 regionów w kraju oraz na terenie całej Polski.
W tym konkursie, w którym jurorem jest każdy gość odwiedzający restaurację (a na opinii takich jurorów przecież najbardziej zależy) debiutująca Bursztynowa (jedna z 93 restauracji) zdobyła cztery nagrody w regionie warszawskim – najlepsze danie główne (polik wołowy na bursztynowym puree/makaron tagliatelle nero z serem Szafir, ośmiornicą i mulami), najlepszy deser (mus chałwowy z bursztynową kruszonką/rubinowe tiramisu), najlepszy debiut oraz najlepsza restauracja!
Restaurant Week to festiwal, którego celem jest promocja niezależnej sceny restauracyjnej przez przybliżanie jej gościom. To niepowtarzana okazja do poznania najlepszych restauracji w ich festiwalowym, popisowym wydaniu.