Apetyczna Serenada w nowej szacie
Apetyczna Serenada w nowej szacie

Apetyczna Serenada w nowej szacie

Opublikowany

Konsumenci chcą znać pochodzenie produktu, widzieć go w okienku opakowania i znać kompetencje producenta. Wyniki przeprowadzonych przez Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek badań konsumenckich były iskrą do zmian. Zmieniły się opakowania i pojawiły nowości.

Nowe opakowania serów żółtych nadal są utrzymane w barwach Serenady tj. intensywnym żółtym kolorze z charakterystycznymi, eksponowanymi czarnymi dziurami, zawierają elementy, które dzisiaj są bardzo istotne dla konsumentów. Odpowiedzią na pytania konsumentów gdzie ser jest produkowany, jakie kompetencje ma mleczarnia jest pieczęć „Polska Mleczarnia Spomlek od 1909 roku Polskie Sery”, podkreślająca polskie pochodzenie produktów i długą tradycję firmy z Radzynia Podlaskiego. Ten specjalny znak został umieszczony na froncie opakowań Serenady.
stempelek png.png
W wyniku konsultacji i badań konsumenckich okazało się również, że chociaż Serenada jest najbardziej wyróżniającą się na półce marką żółtych serów, to klientom brakuje na opakowaniach takich elementów, jak zdjęcie produktu czy też propozycja jego podania. Dlatego na nowych opakowaniach Serenady można zobaczyć apetyczne plastry w aranżacji z ziołami.
zmiana do informacji prasowej.jpg

Kiedy po raz pierwszy wprowadziliśmy na rynek sery żółte Serenada – pierwszą
w Polsce markę sera żółtego, nie spodziewaliśmy się, że odniesie ona tak wielki sukces, a jej żółte opakowanie z charakterystycznymi czarnymi dziurami stanie się znakiem rozpoznawalnym naszej mleczarni. W związku z tym, że zawsze staramy się na bieżąco śledzić trendy w branży mleczarskiej, jak również sami te trendy kreować podjęliśmy decyzję o odświeżeniu szaty graficznej naszej sztandarowej marki Serenada. – podkreśla Edward Bajko, Prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Dodatkowo, poza rebrandingiem opakowań, na rynku pojawią się nowości, które mają trafić w gust tych miłośników sera, którzy lubią oryginalne połączenia smakowe. Będą to Salami w trzech odsłonach smakowych: pomidor i bazylia, czosnek i zioła oraz czarny pieprz i papryka chili. Ponadto konsumenci będą mogli spróbować Sera Mlecznego w plastrach.

- Zależy nam na tym, aby stale zaskakiwać konsumentów i jestem przekonana, że ta zmiana spotka się z ich pozytywnym odbiorem – mówi Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Marketingu i PR SM Spomlek.

          Warto także dodać, że na nowych opakowaniach marki Serenady pojawiły się nowe, istotne dla konsumentów oznaczenia, informujące, że wszystkie sery są produkowane na bazie mleka pochodzącego od krów karmionych paszami bez GMO. Zmieniony został także tył opakowań plastrów, eksponujący komunikat o braku laktozy i konserwantów.
            Mleczarnia Spomlek w portfolio Serenady ma najbardziej popularne sery żółte, m.in.: Radamer, Salami, Gouda, które od lat goszczą na stołach konsumentów
w całej Polsce. Zastosowanie tradycyjnych receptur serowarskich oraz wysokiej jakości surowca z najlepszych polskich gospodarstw gwarantuje doskonałe walory smakowe
i odżywcze produktów Serenada. Są one bogate w wapń, białko oraz wiele innych składników mineralnych.
zestawienie sery zwykle 2.jpg
           Sytuacja na rynku żółtych serów jest dynamiczna. Od kilku lat, głównie za sprawą dyskontów,  bardzo zmieniła się struktura sprzedaży. Rośnie ilość sprzedaży serów konfekcjonowanych, głównie plastrów, kosztem serów w blokach. Dla Spółdzielczej Mleczarni Spomlek odświeżenie wizerunku Serenady to również pierwszy krok do zwiększenia udziału serów konfekcjonowanych na rynku.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

2.jpg

grafika | 948 KB

Pobierz
1.jpg

grafika | 741 KB

Pobierz
3.jpg

grafika | 635 KB

Pobierz
4.jpg

grafika | 356 KB

Pobierz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.