Serenada Ulubioną Marką Polaków
Serenada Ulubioną Marką Polaków

Serenada Ulubioną Marką Polaków

Opublikowany

Cenione marki przez Polaków wyłoniono spośród 1040 zgłoszonych do konkursu. W kategorii sery żółte wyróżnienie otrzymała marka Serenada, której zarówno jakość, smak, jak i bogate portfolio produktowe jest wysoko oceniane przez konsumentów.

- To ogromne wyróżnienie dla naszej marki Serenada. Zdobyte nagrody w ogólnopolskich konkursach to dla nas źródło satysfakcji i motywacji do jeszcze większego wysiłku, jaki wkładamy w tworzenie naszych serów – podkreśla Emilia Pożarowszczyk, kierownik marketingu i PR Spółdzielczej Mleczarni Spomlek, producenta serów Serenada.

Badania w konkursie konsumenckim „Ulubiona marka Polaków i Polek 2017” przeprowadzona na grupie 1000 konsumentów w wieku od 18 do 65 roku życia. Respondentami były osoby mające decydujący wpływ na dokonywanie zakupów w gospodarstwie domowym, a ich zadaniem   było wskazanie jednej, ulubionej marki w poszczególnych kategoriach produktowych. Plusem badania był fakt, że respondenci nie byli skrępowani obecnością ankietera, więc z dużo większym obiektywizmem dokonywali wyborów. Metodologia badania została opracowana i zinterpretowana  Instytut GfK Polonia. Organizatorem były Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcy m.in. Wiadomości handlowych, branżowego wydawnictwa, bardzo wysoko ocenianego przez naszych klientów. Wręczenie nagród „Ulubionych marek Polaków i Polek 2017” odbyło się w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Przypominamy, jak ważne jest drugie śniadanie

temu

Dla dzieci drugie śniadanie jest jak zło konieczne, bardzo często też dorośli pochłonięci przez domowe obowiązki potrafią o nim zapomnieć. Nie możemy popełniać tego błędu! Według wielu dietetyków i psychologów drugie śniadanie jest jednym z najważniejszych posiłków w ciągu dnia. Pamiętajmy o tym szczególnie w kontekście roku szkolnego, który właśnie się rozpoczął – kiedy dzieci i młodzież będą potrzebowały dodatkowej energii.
Żegnajcie wakacje – witaj szkoło w warszawskim ZOO

temu

W warszawskim ZOO w ostatnią niedzielę sierpnia odbyła się impreza pod hasłem   „Żegnajcie wakacje – witaj szkoło”, gdzie rodzice wraz z pociechami bawili się na pikniku organizowanym przez Radio RDC. Jednym ze sponsorów wydarzenia była Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów żółtych marki Serenada.
„Złoty Paragon” dla Szwajcara Królewieckiego

temu

W konkursie „Złoty paragon – Nagroda Kupców Polskich” produkt Serenady w  kategorii  „Sery żółte twarde” nie miał sobie równych! Nagrodę  przyznano na podstawie głosowania czytelników miesięcznika Hurt &  Detal, a wręczono podczas uroczystej gali 25 maja w Teatrze Kamienica w  Warszawie.
Ser Mleczny zdobył nagrodę Perły Rynku FMCG

temu

Brąz w kategorii „Nabiał” dla Sera Mlecznego od Serenady to znakomite  wyróżnienie w na tle 54 produktów spożywczych ocenianych na podstawie  badań  Perły Rynku FMCG 2017 i Perły Rynku Kosmetycznego 2017.

Ser Bursztyn ze Skarbów Serowara kończy już 15 lat

Delikatny smak, wyrazisty aromat, wyczuwalne kryształki, ręczna pielęgnacja oraz sześciomiesięczny okres dojrzewania składają się na wielkie dzieło polskiego serowarstwa, jakim jest ser Bursztyn. W tym roku mija 15 lat od kiedy powstała jego pierwsza receptura. Uznawany jako absolutna arystokracja wśród serów. To jeden z najcenniejszych Skarbów Serowara z Radzynia Podlaskiego.