„Złoty Paragon” dla Szwajcara Królewieckiego

„Złoty Paragon” dla Szwajcara Królewieckiego

W konkursie „Złoty paragon – Nagroda Kupców Polskich” produkt Serenady w  kategorii  „Sery żółte twarde” nie miał sobie równych! Nagrodę  przyznano na podstawie głosowania czytelników miesięcznika Hurt &  Detal, a wręczono podczas uroczystej gali 25 maja w Teatrze Kamienica w  Warszawie.

Konkurs wyłania najlepsze produkty rynku FMCG. Spośród 470  zgłoszonych produktów to właśnie ser Szwajcar Królewiecki Serenady blok  zwyciężył największą liczbą głosów w kategorii „Sery żółte twarde”.
Dla naszej firmy „Złoty paragon” to szczególna nagroda, bo przyznana  przez czytelników magazynu „Hurt & Detal”, czyli przez tych, dla  których tworzymy nasze wyroby. Uznanie ze strony klientów to dla nas  ogromny impuls by starać się jeszcze bardziej, a piękna statuetka jaką  otrzymaliśmy, będzie nam o tym codziennie przypominać – mówi prezes Edward Bajko.

Na galę, podczas której odbyło się oficjalne odczytanie wyników  konkursu przybyło ponad 300 gości. Wśród zaproszonych można było spotkać  osoby z branży spożywczej i dziennikarzy. Ponieważ wszystko obyło się w klimatycznych wnętrzach warszawskiego  Teatru Kamienica, nie mogło zabraknąć także sztuki! Rozdanie nagród i  wyróżnień poprzedziło fantastyczne przedstawienie wyreżyserowane przez  samego właściciela teatru – Emiliana Kamińskiego.

Ser żółty Szwajcar Królewiecki to wyjątkowy wyrób serowarski należący  do rodziny serów dojrzewających. Charakteryzuje się delikatnością i  subtelnym smakiem orzechowym. Konsumenci cenią go za wielozadaniowość,  bo Szwajcar Królewiecki doskonale nadaje się zarówno do dań na ciepło,  np. zapiekanek, jak i do kanapek i sałatek, jako wyśmienity dodatek.
Nagrodę odebrała Emilia Pożarowszczyk , kierownik marketingu i PR Spomleku

Nagrodę odebrała Emilia Pożarowszczyk , kierownik marketingu i PR Spomleku

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Serenada Ulubioną Marką Polaków

temu

Cenione marki przez Polaków wyłoniono spośród 1040 zgłoszonych do konkursu. W kategorii sery żółte wyróżnienie otrzymała marka Serenada, której zarówno jakość, smak, jak i bogate portfolio produktowe jest wysoko oceniane przez konsumentów.
Przypominamy, jak ważne jest drugie śniadanie

temu

Dla dzieci drugie śniadanie jest jak zło konieczne, bardzo często też dorośli pochłonięci przez domowe obowiązki potrafią o nim zapomnieć. Nie możemy popełniać tego błędu! Według wielu dietetyków i psychologów drugie śniadanie jest jednym z najważniejszych posiłków w ciągu dnia. Pamiętajmy o tym szczególnie w kontekście roku szkolnego, który właśnie się rozpoczął – kiedy dzieci i młodzież będą potrzebowały dodatkowej energii.
Żegnajcie wakacje – witaj szkoło w warszawskim ZOO

temu

W warszawskim ZOO w ostatnią niedzielę sierpnia odbyła się impreza pod hasłem   „Żegnajcie wakacje – witaj szkoło”, gdzie rodzice wraz z pociechami bawili się na pikniku organizowanym przez Radio RDC. Jednym ze sponsorów wydarzenia była Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów żółtych marki Serenada.
Ser Mleczny zdobył nagrodę Perły Rynku FMCG

temu

Brąz w kategorii „Nabiał” dla Sera Mlecznego od Serenady to znakomite  wyróżnienie w na tle 54 produktów spożywczych ocenianych na podstawie  badań  Perły Rynku FMCG 2017 i Perły Rynku Kosmetycznego 2017.

Naturalne i zdrowe mleko – Spomlek wprowadza program NON GMO

Dyskusja o szkodliwości GMO toczy się w środowisku spożywczym już od dawna, a konsumenci coraz głośniej domagają się naturalnych produktów spożywczych. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Spomlek, który będzie skupować mleko wyprodukowane w oparciu o pasze NON GMO.